Pozycjonowanie sklepu internetowegojest procesem złożonym i obejmuje wiele działań, których celem jest wzrost przychodów sklepu poprzez obecność w czołówce Google na większość słów kluczowych. Efektem jest rosnąca ilość odwiedzin, wzrost rozpoznawalności marki. Agencja Tango wie jak pozyskać wartościowych użytkowników i skierować ich do Państwa sklepu.

Podstawą pozycjonowania e-commerce jest solidnie wykonany audyt ze wskazówkami zmian. Następnie możemy przejść do optymalizacji strony pod względem wymogów SEO i Google. Prace zespołu Tango polegają na poprawie struktury sklepu i jego funkcjonalności, doborze słów kluczowych (metodą long tail), optymalizacji kodu strony i linków wewnętrznych. Nie zapominamy również o nazwach, formatach i odpowiedniej kompresji elementów graficznych, przejrzystości adresów URL, właściwym doborze metaznaczników, by były przyjazne dla wyszukiwarek.

Tworzymy unikalny i wartościowy content, ale również zdobywamy linki zewnętrzne prowadzące do strony, gdyż algorytmy wyszukiwarek biorą je pod uwagę, ustalając kolejność wyników. Wszystko po to, aby Państwa sklep internetowy był coraz lepiej widoczny i rozpoznawalny w sieci. Trzymamy rękę na pulsie. Stale monitorujemy wyniki sklepu, a także szukamy rozwiązań poprawiających konwersję. Nasze działania są nastawione na bezpieczeństwo i jakość. Zapewniamy zdobycie i utrzymanie wysokich pozycji w Google, zwiększony ruch, a w konsekwencji wzrost sprzedaży i przewagę nad rosnącą konkurencją w branży e-commerce.

Korzyści z pozycjonowania sklepu internetowego:

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Zwiększenie konwersji
  • Promocja firmy i jej produktów
  • Zwiększenie koszyka sprzedażowego
  • Mierzenie konwersji
  • Analityka

 

Chcesz się dowiedzieć więcej?
Zadzwoń – 661 557 044 lub napisz mailakontakt@tango-reklama.com.pl. Nasz strateg chętnie wyjaśni Ci szczegóły.