Analiza konkurencji jest kluczowym elementem planu marketingowego każdej firmy. Dzięki tej ocenie możemy odpowiedzieć na pytanie, co sprawia, że określony produkt jest wyjątkowy. Ocenimy konkurencję, umieszczając ją w grupach strategicznych zgodnie z tym, jak bezpośrednio konkurują o udział w złotówce klienta. Sprawdzimy co sprzedają, rentowność, wzorzec wzrostu, cele i założenia marketingowe, bieżące i przeszłe strategie, strukturę organizacyjną i strukturę kosztów, mocne i słabe strony oraz wielkość (w sprzedaży) działalności konkurenta.

Po rozpoznaniu wszystkich obszarów tworzymy dokument z pełną analizą konkurencji. Na życzenie Klienta, dane mogą również zawierać analizę konkurencji w internecie.

Chcesz się dowiedzieć więcej?
Zadzwoń – 661 557 044 lub napisz mailakontakt@tango-reklama.com.pl. Nasz strateg chętnie wyjaśni Ci szczegóły.