Usługi

 Wykonujemy kompleksową usługę identyfikacji wizualnej produktu. Zaczynamy od analizy konkurencji i pracujemy nad projektem, aż po samo wykończenie. Naszą pracę dzielimy na pięć etapów, dzięki którym jesteśmy w stanie stworzyć zapadające w pamięć i dobrze sprzedające się opakowania. Nasze projekty uwzględniają tworzenie „osobowości” opakowania, w kontekście kształtu, czytelności, estetyki i ekspozycji zalet produktu.

Analiza konkurencji to kluczowy etap mający wpływ na projektowanie opakowań produktów. Pozwala nam na zdiagnozowanie obecnej sytuacji na rynku oraz wykluczyć schematy i podobieństwa stosowane w przypadku konkurencji. Diagnoza Państwa marki, to zestawienie jej mocnych i słabych elementów, określenie jakie zagrożenia rynkowe pojawiają się wokół marki oraz w jakim stopniu marka ma szansę na rozwój.

Pozycjonowanie marki, to wyciągnięcie najbardziej wartościowej dla konsumenta cechy produktu, określenie dalszej drogi budowania wizerunku marki wokół tej cechy, z uwzględnieniem charakterystyki grupy docelowej i bezpośredniej konkurencji. Natomiast wizualizacja obejmuje całościową identyfikację wizualną - opakowań, strony www, materiały POS i elementy wyróżniające produkt na półce.