Aktualności branżowe

Packaging Innovations 2019

Packaging Innovations 2019 – Relacja Tango

W dniach 2-3 kwietnia w EXPO XXI Warszawa odbyły się 11. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, podczas których zaprezentowane zostały oferty największych producentów i dostawców opakowań z całego świata. Jest to wydarzenie z tradycjami, o międzynarodowym charakterze i ugruntowanej pozycji na rynku. W ciągu dwóch dni można było poznać produkty ponad 200 wystawców oraz wziąć [...]

Przegląd branżowy – Nowy wygląd kawy Davidoff

Największymi smakoszami kawy na świecie są Brazylijczycy, Amerykanie i Niemcy, którzy spożywają ok.10 kg kawy rocznie. W Polsce spożycie pozostaje wciąż na niskim poziomie ok 3kg. Warto jednak zauważyć trend wzrostowy. Konsumpcja kawy w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat zwiększyła się o 80%. W roku 2015 wartość rynku kawy wyniosła 4,63 mld PLN. Obecnie [...]
Fotografia produktowa

Fotografia produktowa jako narzędzie budowania relacji z klientem

W świecie postępującej cyfryzacji i rosnącego szumu komunikacyjnego sprzedawca ma coraz mniej czasu na skuteczny przekaz marketingowy. Uwagę odbiorcy zdobędzie jedynie jasny i atrakcyjny obraz, który głęboko utkwi w jego świadomości. Obecnie bodźce wizualne odgrywają ogromną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych, a także w ocenie jakości produktu oraz w budowaniu opinii o marce. W procesie [...]
Packshot - zdjęcie reklamowe produktu

Packshot – zdjęcia sprzedające produkt

Nie od dziś wiadomo, że dobra prezentacja produktu to podstawa jego sukcesu na rynku. Dlatego tak ważne jest opakowanie, które pozwoli jak najlepiej wyeksponować go na sklepowej półce spośród wielu innych, często bardzo podobnych rzeczy. Przyciągnięcie wzroku kupującego zapewnia niebanalny kształt opakowania, materiał, z jakiego jest zrobione, kolor, a także zdjęcie, jakie jest na nim [...]
Budowanie rozpoznawalności marki

Oprawić graficznie jakość – identyfikacja wizualna firmy

Jak często udaje się Wam już z odległości kilku metrów rozpoznać w sklepie produkt tylko na podstawie koloru opakowania lub kształtu logotypu? Czy zdarza się Wam domyślać, jakiej firmy jest nowy na półce sklepowej produkt tylko na podstawie projektu opakowania? To pierwsze wrażenie i skojarzenie z konkretną marką pojawia się u konsumentów dzięki identyfikacji wizualnej, [...]
Opakowania kartonowe

Agencja reklamowa Tango na Międzynarodowych Targach Packaging Innovations

W dniach 17–18 kwietnia w Warszawie odbyła się 10. edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Nasza firma znalazła się wśród wystawców, a z okazji jubileuszu tego wydarzenia przygotowaliśmy niezwykłe stoisko, które cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Okrągła rocznica sprawiła, że impreza miała wyjątkowy rozmach. Targi jak co roku odwiedziło kilka tysięcy osób, zarówno profesjonalistów [...]
Branża poligraficzna - zmiany

Trzy razy E – nowe trendy w branży poligraficznej

Co nowego w poligrafii? Poligrafia w Polsce i na świecie regularnie poddaje się kolejnym trendom, które wpływają zarówno na decyzje zakupowe konsumentów, jak i kierunki obierane przez firmy z branży. Niedawna konferencja Art of Color, w której uczestniczyliśmy, pokazała, że obecnie na topie są dbałość o środowisko, oszczędność i wygoda użytkowania. Na evencie nazwano ten [...]
Projekt opakowania Henryk Kania

Opakowanie dla milenialsa

Milenialsi to słowo, które w ostatnich latach jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Ta specyficzna grupa społeczna stała się obiektem pożądania speców od marketingu i twardym orzechem do zgryzienia dla twórców kampanii reklamowych. Dlaczego? Bo milenialsi nie lubią posiadać i nie mają potrzeby kupowania. Czy jest zatem szansa, aby trafić do nich za pomocą opakowania? Okazuje [...]
magazyn „Packaging”

Tango w magazynie „Packaging”

W wydaniu grudniowym magazynu Packaging w artykule „Wśród szkiców i projektów” wsparliśmy artykuł naszym wizerunkiem. Autorka artykułu omawia trudną sztukę projektowania opakowań, a my jako agencja brandingowa możemy zgodzić się z jej zdaniem. Obecnie opakowania stawiają przed grafikami wiele wyzwań. Opakowanie musi chronić produkt przed uszkodzeniem, być funkcjonalne, ekologiczne, musi wpisywać się w panujące trendy, [...]
Konferencja Polskiej Izby Fleksografii Forum 2016

Konferencja Polskiej Izby Fleksografii Forum 2016 – Wieliczka

Prowadziliśmy wykład Między Klientem a fleksografią – Innowacyjność w projektowaniu opakowań. Zadaniem nowoczesnej agencji jest marketing, kreacja opakowań, proces dtp oraz prototypowanie, konieczne dla Klienta dla podjęcia decyzji o wyborze projektu. Atuty innowacyjnej agencji reklamowej to kreatywność wspomagana nowoczesnym oprogramowaniem, komunikacja z klientem on-line, prototypowanie przyszłych opakowań oraz dtp. W wykładzie omówiliśmy proces powstawania projektu opakowania, [...]
Targi Poligrafii, druku i mediów

Targi Poligrafii, Druku i Mediów – Drupa 2016

Byliśmy na DRUPIE. Jest to najważniejsza na świecie specjalistyczna impreza wystawiennicza dla przemysłu poligraficznego i papierniczego. Obejrzeliśmy nowinki techniczne dotyczące projektowania, mockupowania i produkcji opakowań oraz zapoznaliśmy się z trendami rynku. Na Drupie zakupiliśmy nowoczesne oprogramowanie do wizualizacji opakowań i proofingu.