Blog

Opakowanie dla milenialsa

 Opakowanie dla milenialsa

Opakowanie dla klienta Henryk Kania

Milenialsi to słowo, które w ostatnich latach jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Ta specyficzna grupa społeczna stała się obiektem pożądania speców od marketingu i twardym orzechem do zgryzienia dla twórców kampanii reklamowych. Dlaczego? Bo milenialsi nie lubią posiadać i nie mają potrzeby kupowania. Czy jest zatem szansa, aby trafić do nich za pomocą opakowania?

Czytaj dalej

Tango w magazynie „Packaging”

 

Tango w magazynie „Packaging”

Tango w magazynie Packaging

W wydaniu grudniowym magazynu Packaging w artykule „Wśród szkiców i projektów” wsparliśmy artykuł naszym wizerunkiem.

Autorka artykułu omawia trudną sztukę projektowania opakowań, a my jako agencja brandingowa możemy zgodzić się z jej zdaniem.

Obecnie opakowania stawiają przed grafikami wiele wyzwań. Opakowanie musi chronić produkt przed uszkodzeniem, być funkcjonalne, ekologiczne, musi wpisywać się w panujące trendy, być widoczne na półce i dodatkowo być lepsze od konkurencji.

Agencja Tango działa z sukcesem w obszarze projektowania i prototypowania opakowań od wielu lat. Spełnia założenia klientów zgodnie z trudną sztuka projektowania, a dodatkowo wie co jest modne, a co passe.

Zapraszamy do kontaktu :)

 
Tango w magazynie Packaging
Tango w magazynie Packaging

Konferencja Polskiej Izby Fleksografii Forum 2016 – Wieliczka

Konferencja Polskiej Izby Fleksografii Forum 2016 – Wieliczka 

Konferencja Polskiej Izby Fleksografii Forum 2016

Prowadziliśmy wykład Między Klientem a fleksografią – Innowacyjność w projektowaniu opakowań. Zadaniem nowoczesnej agencji jest marketing, kreacja opakowań, proces dtp oraz prototypowanie, konieczne dla Klienta dla podjęcia decyzji o wyborze projektu. Atuty innowacyjnej agencji reklamowej to kreatywność wspomagana nowoczesnym oprogramowaniem, komunikacja z klientem on-line, prototypowanie przyszłych opakowań oraz dtp. W wykładzie omówiliśmy proces powstawania projektu opakowania, podkreślając wagę możliwości wizualizacji opakowań. Klient otrzymuje gotowe projekty koncepcyjne poprzez platformę internetową. Umożliwia ona przekazywanie wskazówek, informacji, poprawek oraz akceptacji z rejestracją wszystkich działań. Klient może nanosić poprawki w trybie on-line i oglądać swój przyszły produkt na półce sklepowej.

Wzięliśmy udział w meczu piłki siatkowej – wygrana!!!

Targi Poligrafii, Druku i Mediów – Drupa 2016

Targi Poligrafii, Druku i Mediów – Drupa 2016

 
Relacja z targów Drupa 2016

Byliśmy na DRUPIE. Jest to najważniejsza na świecie specjalistyczna impreza wystawiennicza dla przemysłu poligraficznego i papierniczego.

Obejrzeliśmy nowinki techniczne dotyczące projektowania, mockupowania i produkcji opakowań oraz zapoznaliśmy się z trendami rynku.

Na Drupie zakupiliśmy nowoczesne oprogramowanie do wizualizacji opakowań i proofingu.

Opakowania - Drupa 2016
Projekty opakowań - Drupa 2016

Rebranding marki POSTI

Rebranding marki POSTI

Projekt nowych opakowań dla marki posti

Agencja Tango wygrała konkurs na całościowy rebranding marki POSTI, obecnej od 60 lat na polskim rynku herbaty.

Zmiany objęły logotyp marki, opakowania produktów, identyfikację wizualną i materiały promocyjne. Zmiany miały na celu odświeżenie wizerunku marki, a nowa, spójna i atrakcyjna szata graficzna stanowi  wyróżnik w segmencie herbat.

Wszystkie przygotowane przez nas elementy wyróżniają się dużą spójnością, mocnym czerwonym panelem i białym logo z  charakterystycznym dymkiem herbaty.

Produkty POSTI w nowej odsłonie są w sprzedaży od 1.10.2015. Zapraszamy do degustacji i oceny nowych opakowań.

Herbaty POSTI w nowym wydaniu to również udoskonalone receptury, starannie skomponowane przez kipera POSTI.

Projekt stoiska, standu i katalogu dla marki posti