Porady eksperckie

Przegląd branżowy – Nowy wygląd kawy Davidoff

Największymi smakoszami kawy na świecie są Brazylijczycy, Amerykanie i Niemcy, którzy spożywają ok.10 kg kawy rocznie. W Polsce spożycie pozostaje wciąż na niskim poziomie ok 3kg. Warto jednak zauważyć trend wzrostowy. Konsumpcja kawy w Polsce na przestrzeni ostatnich 10 lat zwiększyła się o 80%. W roku 2015 wartość rynku kawy wyniosła 4,63 mld PLN. Obecnie [...]
Fotografia produktowa

Fotografia produktowa jako narzędzie budowania relacji z klientem

W świecie postępującej cyfryzacji i rosnącego szumu komunikacyjnego sprzedawca ma coraz mniej czasu na skuteczny przekaz marketingowy. Uwagę odbiorcy zdobędzie jedynie jasny i atrakcyjny obraz, który głęboko utkwi w jego świadomości. Obecnie bodźce wizualne odgrywają ogromną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych, a także w ocenie jakości produktu oraz w budowaniu opinii o marce. W procesie [...]
Packshot - zdjęcie reklamowe produktu

Packshot – zdjęcia sprzedające produkt

Nie od dziś wiadomo, że dobra prezentacja produktu to podstawa jego sukcesu na rynku. Dlatego tak ważne jest opakowanie, które pozwoli jak najlepiej wyeksponować go na sklepowej półce spośród wielu innych, często bardzo podobnych rzeczy. Przyciągnięcie wzroku kupującego zapewnia niebanalny kształt opakowania, materiał, z jakiego jest zrobione, kolor, a także zdjęcie, jakie jest na nim [...]
Budowanie rozpoznawalności marki

Oprawić graficznie jakość – identyfikacja wizualna firmy

Jak często udaje się Wam już z odległości kilku metrów rozpoznać w sklepie produkt tylko na podstawie koloru opakowania lub kształtu logotypu? Czy zdarza się Wam domyślać, jakiej firmy jest nowy na półce sklepowej produkt tylko na podstawie projektu opakowania? To pierwsze wrażenie i skojarzenie z konkretną marką pojawia się u konsumentów dzięki identyfikacji wizualnej, [...]
Projekt opakowania Henryk Kania

Opakowanie dla milenialsa

Milenialsi to słowo, które w ostatnich latach jest odmieniane przez wszystkie przypadki. Ta specyficzna grupa społeczna stała się obiektem pożądania speców od marketingu i twardym orzechem do zgryzienia dla twórców kampanii reklamowych. Dlaczego? Bo milenialsi nie lubią posiadać i nie mają potrzeby kupowania. Czy jest zatem szansa, aby trafić do nich za pomocą opakowania? Okazuje [...]

Ta strona używa

Możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce. Niektóre funkcje witryny mogą wtedy nie działać.

Ok, rozumiem