Dlaczego warto inwestować w content marketing?

dlaczego warto zainwestować w content marketing

Dlaczego warto inwestować w content marketing?

Content Marketing z roku na rok staje się coraz popularniejszy. Na czym on polega? Dlaczego warto uwzględniać go w działaniach firmy? Content Marketing to publikacje wartościowych treści na portalach branżowych. 

Działania zaczynają się od określenia grupy docelowej, czyli od szczegółowego poznania swojego klienta, a następnie realizuje się, dzięki odpowiadaniu na jego indywidualne potrzeby w postaci artykułu. Każdy z nich jest zoptymalizowany pod słowa kluczowe.

Jakie korzyści niesie ze sobą content marketing?

  • wzrost świadomości i rozpoznawalności
  • długofalowe relacje z klientem
  • wzrost ruchu na stronie
  • większy zasięg komunikacji marketingowej
  • wzrost współczynnika konwersji
  • lepsze pozycjonowanie organiczne
  • wpływ na wizerunek firmy
  • pozwala na nienachalną prezentację
  • buduje autorytet oraz lojalność
  • daje treści o długofalowym działaniu
  • kształtuje poglądy, edukuje

 

Content Marketing pozytywnie oddziałuje na wyniki organiczne wyszukiwarki, co przekłada się na mocną witrynę pod kątem SEO. Nie da się ukryć, że są to działania wymagające czasu i pracy, jednak uzyskane wyniki utrzymują̨ się dłużej. Jego zadaniem, oprócz budowania silnego brandu, jest również tworzenie widoczności w Google i umacnianie pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Dlatego, jeśli zależy nam, by osiągnąć długofalowy sukces, warto jest połączyć Content Marketing i SEO.

Więcej o działaniach marketingowych na naszej stronie e-marketingowej https://tango-marketing.pl/