
E-marketing
Marketing internetowy jest najtańszym sposobem dotarcia do rynku docelowego, niezależnie od wielkości firmy. Zwany także digital marketingiem, e-marketingiem, marketing internetowy to proces promowania firmy lub marki i jej produktów lub usług za pośrednictwem narzędzi, które pomagają zwiększyć ruch, potencjalnych klientów i sprzedaż.
Marketing internetowy to bardzo szeroki termin, który obejmuje szereg taktyk marketingowych i strategii – w tym treści, e-mail, SEO, płatne media i wiele innych.

Strategia

Audyt strony

Pozycjonowanie SEO
Kampania SEO (pozycjonowanie) to poprawa widoczności Twojej witryny w internecie.

Pozycjonowanie sklepów
Strategia SEO dla e-commerce zwiększa prawdopodobieństwo, że produkty pojawią się w wynikach wyszukiwania, bez względu na to, jak szeroki i niszowy jest produkt.

Pozycjonowanie miedzynarodowe
Dla firm, które chcą promować swoje usługi lub produkty na międzynarodowych rynkach.

Content marketing
Content marketing to strategiczne podejście marketingowe koncentrujące się na tworzeniu
i rozpowszechnianiu wartościowych treści.

Optymalizacja konwersji
Optymalizacja współczynnika konwersji to systematyczny proces zwiększania odsetka odwiedzających witrynę, którzy podejmują pożądane działania

Monitoring marki
Monitorowanie marki to proces monitorowania różnych kanałów w celu znalezienia wzmianek o Twojej marce i oceny tego, co o niej mówiono.

Google Ads
Reklamy Google Ads stanowią znaczną części reklam wyświetlanych podczas przeglądania online.

Darmowe konsultacje
Co wybrać? SEO, Adwords, content marketing, a może wszystko razem?
Dla niezdecydowanych prowadzimy darmowe konsultacje.

Szkolenia
Profesjonalne szkolenia z zakresu
e-Marketingu. Dla start-upów, działów marketingu, zarządu. Od podstaw po zaawansowane taktyki.

e-PR
Tworzenie materiałów prasowych o firmie, jej usługach, produktach oraz ich dystrybucja poprzez różne media, w tym wideo.