E-Marketing

Dział e-marketingu

E-marketing

Marketing internetowy jest najtańszym sposobem dotarcia do rynku docelowego, niezależnie od wielkości firmy. Zwany także digital marketingiem, e-marketingiem, marketing internetowy to proces promowania firmy lub marki i jej produktów lub usług za pośrednictwem narzędzi, które pomagają zwiększyć ruch, potencjalnych klientów i sprzedaż.

Marketing internetowy to bardzo szeroki termin, który obejmuje szereg taktyk marketingowych i strategii – w tym treści, e-mail, SEO, płatne media i wiele innych.

Strategia

Strategia e-marketingowa to określony plan działań oraz promocji. Dokonamy analizy i przygotujemy indywidualny plan marketingowy dla Twojej firmy.
Audyt Strony Internetowej

Audyt strony

Nasz profesjonalny audyt stron internetowych to dokładna analiza istniejącej strony internetowej oraz jej otoczenia.
Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie SEO

Kampania SEO (pozycjonowanie) to poprawa widoczności Twojej witryny w internecie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów

Strategia SEO dla e-commerce zwiększa prawdopodobieństwo, że produkty pojawią się w wynikach wyszukiwania, bez względu na to, jak szeroki i niszowy jest produkt.

Pozycjonowanie międzynarodowe SEO

Pozycjonowanie miedzynarodowe

Dla firm, które chcą promować swoje usługi lub produkty na międzynarodowych rynkach.

Strategia E-marketingowa

Content marketing

Content marketing to strategiczne podejście marketingowe koncentrujące się na tworzeniu 
i rozpowszechnianiu wartościowych treści.

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja współczynnika konwersji to systematyczny proces zwiększania odsetka odwiedzających witrynę, którzy podejmują pożądane działania

Monitoring marki

Monitorowanie marki to proces monitorowania różnych kanałów w celu znalezienia wzmianek o Twojej marce i oceny tego, co o niej mówiono.

Google Ads (Adwords)

Google Ads

Reklamy Google Ads stanowią znaczną części reklam wyświetlanych podczas przeglądania online.

Konsultacje telefoniczne

Darmowe konsultacje

Co wybrać? SEO, Adwords, content marketing, a może wszystko razem? 
Dla niezdecydowanych prowadzimy darmowe konsultacje.

Szkolenia

Szkolenia

Profesjonalne szkolenia z zakresu 
e-Marketingu. Dla start-upów, działów marketingu, zarządu. Od podstaw po zaawansowane taktyki.

E-pr

e-PR

Tworzenie materiałów prasowych o firmie, jej usługach, produktach oraz ich dystrybucja poprzez różne media, w tym wideo.