Henryk Kania – Maestro

Henryk Kania Linia Maestro projekt opakowania

Klient:

Henryk Kania S.A.

 

Opis:

Przekąski Maestro to linia opakowań premium stworzonych dla osób poszukujących wysokobiałkowych, mięsnych przekąsek.

Zakres działań:

  • Kreacja graficzna

Nowoczesna i odważna grafika w segmencie przekąsek mięsnych

Brief od klienta zakładał przygotowanie opakowań dla pięciu rodzajów przekąsek mięsnych poddanych innowacyjnej technice suszenia. Grafika jest nowoczesna, a jednocześnie pozostająca w kategorii przekąskowej. Mocne aple kolorystyczne wskazują na rodzaj przekąski i pozwalają wyróżnić produkt na półce sklepowej.
Niebiesko-białe tło jest bazą dla dalszych rozwiązań graficznych (uporządkowana struktura opakowania i produkt jako „główny bohater) oraz zastosowania uszlachetnień typu lakier błysk i mat. Na pierwszym planie mamy duże i apetyczne zdjęcie przekąski oraz wyraźne zasygnalizowane benefity.
Kreacja linii opakowań Przekąsek mięsnych Maestro pozycjonuje produkt według pierwotnych założeń klienta – jako szybką, wysokobiałkowa i przede wszystkim mięsna przekąskę na każdą okazję.