Rebranding marki POSTI

Rebranding marki POSTI

Projekt nowych opakowań dla marki posti

Agencja Tango wygrała konkurs na całościowy rebranding marki POSTI, obecnej od 60 lat na polskim rynku herbaty.

Zmiany objęły logotyp marki, opakowania produktów, identyfikację wizualną i materiały promocyjne. Zmiany miały na celu odświeżenie wizerunku marki, a nowa, spójna i atrakcyjna szata graficzna stanowi  wyróżnik w segmencie herbat.

Wszystkie przygotowane przez nas elementy wyróżniają się dużą spójnością, mocnym czerwonym panelem i białym logo z  charakterystycznym dymkiem herbaty.

Produkty POSTI w nowej odsłonie są w sprzedaży od 1.10.2015. Zapraszamy do degustacji i oceny nowych opakowań.

Herbaty POSTI w nowym wydaniu to również udoskonalone receptury, starannie skomponowane przez kipera POSTI.

Projekt stoiska, standu i katalogu dla marki posti