Rebranding marki POSTI

Rebranding marki

Agencja Tango wygrała konkurs na całościowy rebranding marki POSTI, obecnej od 60 lat na polskim rynku herbaty.

Zmiany objęły logotyp marki, opakowania produktów, identyfikację wizualną i materiały promocyjne. Zmiany miały na celu odświeżenie wizerunku marki, a nowa, spójna i atrakcyjna szata graficzna stanowi  wyróżnik w segmencie herbat.

Wszystkie przygotowane przez nas elementy wyróżniają się dużą spójnością, mocnym czerwonym panelem i białym logo z  charakterystycznym dymkiem herbaty.

Produkty POSTI w nowej odsłonie są w sprzedaży od 1.10.2015. Zapraszamy do degustacji i oceny nowych opakowań.

Herbaty POSTI w nowym wydaniu to również udoskonalone receptury, starannie skomponowane przez kipera POSTI.

 

 

Nasze projekty

  • Projekt linii opakowań lodów Smooth Ice

    Anita

  • Projekt opakowań Coffee Break

    Goplana

  • Projekt linii opakowań Nordis

    Nordis

  • Polomarket