Pozycjonowanie międzynarodowe

Pozycjonowanie międzynarodowe SEO

Pozycjonowanie międzynarodowe

Globalizacja niesie ze sobą ogromne szanse rozwojowe. Nie muszą już Państwo ograniczać się w szukaniu klientów do terytorium kraju. Aby zdobyć zagraniczne rynki nie wystarczy tylko przygotować językowe wersje strony, ale także zadbać o pozycjonowanie. Międzynarodowe SEO to optymalizacja treści na stronie pod kątem głównych wyszukiwarek internetowych rynku docelowego. To złożone i czasochłonne przedsięwzięcie, dlatego agencja Tango przygotowała ofertę dla odważnych eksploratorów rynków europejskich. Posiadamy wiedze popartą wieloletnim doświadczeniem, bazę zaufanych copywriterów oraz rozbudowane zaplecze techniczne.

Kolejne wyzwanie zaczynamy od analizy nowego rynku oraz zachowań konsumentów. Po zidentyfikowaniu grupy docelowej, przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi selekcjonujemy słowa kluczowe typowe dla danego państwa lub regionu. Do każdej wersji językowej podchodzimy indywidualnie. Pamiętamy, że nie wszędzie Google jest liderem (Yandex w Rosji, Seznam w Czechach, czy Yahoo w Japonii) i odpowiednio dobieramy algorytmy. Pozycjonowanie w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii będzie odbywało się zupełnie inaczej, gdyż każdy rynek jest inny.

Na dalszym etapie nasi eksperci przetłumaczą oraz zmodyfikują treści stosując zasady międzynarodowego SEO oraz uwzględniając specyfikę danego rynku, uwarunkowania kulturowe i społeczne. Link building to kolejny element strategii. Zdobywamy dla Państwa linki z regionalnych stron internetowych, tworzymy content marketing, optymalizujemy metadane, a także elementy grafiki.

Właściwe przygotowanie całościowej, międzynarodowej strategii oraz jej ciągły monitoring są podstawą by ekspansja na rynki zagraniczne zakończyła się sukcesem.

Korzyści z Międzynarodowego pozycjonowania:

  • Wzrost ruchu z międzynarodowych źródeł
  • Zwiększenie globalnej sprzedaży
  • Zbudowanie i zwiększenie globalnej popularności marki i jej produktów lub usług
  • Zwiększenie bazy międzynarodowych klientów
  • Optymalizacja konwersji
  • Zdobywanie leadów