Content Marketing

Strategia E-marketingowa

Content marketing

Content marketing to strategiczne podejście marketingowe koncentrujące się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści
w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno określonej grupy odbiorców, a także w celu zwiększenia zyskowności działań klientów.

Ogromna większość marketerów wykorzystuje content marketing. W rzeczywistości jest używany przez wiele znanych organizacji na świecie, w tym P & G, Microsoft, Cisco Systems i John Deere. Jest również rozwijany i realizowany przez małe firmy i jednoosobowe sklepy na całym świecie. Dlaczego? Ponieważ działa.

Content marketing jest ważny, nie tylko dlatego, że działa na rzecz budowania zaufania, generowania leadów i pielęgnowania lojalności klientów, ale dlatego, że stał się nowym standardem od strony konsumenta. Sam w sobie pomaga ewoluować to, czego klienci oczekują od marek, z którymi współpracują. Pomijanie go jest o wiele bardziej ryzykowne niż inwestowanie.

Korzyści z Content Marketingu:

  • Tworzy lojalność obecnych i potencjalnych Klientów
  • Rozwija trwałe relacje z Klientem
  • Poprawia świadomość i rozpoznawalność marki
  • Pomaga budować autorytet i wiarygodność
  • Pozycjonuje firmę jako eksperta w swojej branży
  • Generuje ruch do witryny
  • Otwiera kanał komunikacji społecznościowej
  • Pomaga klientowi szybciej przejść przez decyzję o zakupie