Content marketing
Content marketing to strategiczne podejście marketingowe koncentrujące się na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, istotnych i spójnych treści
w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno określonej grupy odbiorców, a także w celu zwiększenia zyskowności działań klientów.
Ogromna większość marketerów wykorzystuje content marketing. W rzeczywistości jest używany przez wiele znanych organizacji na świecie, w tym P & G, Microsoft, Cisco Systems i John Deere. Jest również rozwijany i realizowany przez małe firmy i jednoosobowe sklepy na całym świecie. Dlaczego? Ponieważ działa.
Content marketing jest ważny, nie tylko dlatego, że działa na rzecz budowania zaufania, generowania leadów i pielęgnowania lojalności klientów, ale dlatego, że stał się nowym standardem od strony konsumenta. Sam w sobie pomaga ewoluować to, czego klienci oczekują od marek, z którymi współpracują. Pomijanie go jest o wiele bardziej ryzykowne niż inwestowanie.
Korzyści z Content Marketingu:
- Tworzy lojalność obecnych i potencjalnych Klientów
- Rozwija trwałe relacje z Klientem
- Poprawia świadomość i rozpoznawalność marki
- Pomaga budować autorytet i wiarygodność
- Pozycjonuje firmę jako eksperta w swojej branży
- Generuje ruch do witryny
- Otwiera kanał komunikacji społecznościowej
- Pomaga klientowi szybciej przejść przez decyzję o zakupie