Optymalizacja konwersji
Optymalizacja konwersji, znana również jako CRO (z ang. Conversion Rate Optimization) polega na podjęciu działań zmierzających do polepszenia skuteczności strony internetowej, czyli wywołania pożądanych działań użytkownika w witrynie jakimi mogą być: zapisanie się na newsletter, zapytanie, czy zakup.
W ramach usługi optymalizacji konwersji zespół Tango ulepsza grafikę na stronie, wprowadza zmiany w treściach, usprawnia funkcjonowanie systemu sprzedaży, nawigację, przebudowuje układ strony. Jednym słowem wykonuje wszelkie zmiany w UI na stronie pod kątem User Experience, mające na celu ułatwienie użytkownikowi procesu wyboru i zakupu. Czasem niewielkie zmiany w przyciskach CTA, formularzu kontaktowym, czy barwach mogą znacznie podnieść stopę konwersji.
Kampania CRO nie odniesie sukcesu, gdy nie będzie stale monitorowana i weryfikowana. Za pomocą precyzyjnych narzędzi, na bieżąco przeprowadzamy niezliczoną ilość testów dotyczących nagłówków, tytułów, kolorów, kształtów i proporcji. Eliminujemy błędy, wdrażamy usprawnienia mające bezpośredni wpływ na konwersję. Wypracujemy Twój klucz do sukcesu!
Korzyści z Optymalizacji konwersji:
- CRO zwiększa liczbę klientów i sprzedaż
- Pomaga trzymać klientów z dala od konkurencji
- Zwiększa efektywność reklam płatnych
- Pomaga w zdobywaniu silniejszych leadów
- Nie wymaga dużego budżetu