Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji

Optymalizacja konwersji, znana również jako CRO (z ang. Conversion Rate Optimization) polega na podjęciu działań zmierzających do polepszenia skuteczności strony internetowej, czyli wywołania pożądanych działań użytkownika w witrynie jakimi mogą być: zapisanie się na newsletter, zapytanie, czy zakup.

W ramach usługi optymalizacji konwersji zespół Tango ulepsza grafikę na stronie, wprowadza zmiany w treściach, usprawnia funkcjonowanie systemu sprzedaży, nawigację, przebudowuje układ strony. Jednym słowem wykonuje wszelkie zmiany w UI na stronie pod kątem User Experience, mające na celu ułatwienie użytkownikowi procesu wyboru i zakupu. Czasem niewielkie zmiany w przyciskach CTA, formularzu kontaktowym, czy barwach mogą znacznie podnieść stopę konwersji.

Kampania CRO nie odniesie sukcesu, gdy nie będzie stale monitorowana i weryfikowana. Za pomocą precyzyjnych narzędzi, na bieżąco przeprowadzamy niezliczoną ilość testów dotyczących nagłówków, tytułów, kolorów, kształtów i proporcji. Eliminujemy błędy, wdrażamy usprawnienia mające bezpośredni wpływ na konwersję. Wypracujemy Twój klucz do sukcesu!

Korzyści z Optymalizacji konwersji:

  • CRO zwiększa liczbę klientów i sprzedaż
  • Pomaga trzymać klientów z dala od konkurencji
  • Zwiększa efektywność reklam płatnych
  • Pomaga w zdobywaniu silniejszych leadów
  • Nie wymaga dużego budżetu