Klient:
Opis:
Tarczyński jest od lat liderem kategorii kabanosów. Firma utrzymuje liderską pozycję i dynamicznie się rozwija w kategorii głównie, dzięki nowoczesnej linii kabanosów oraz kiełbas. Zadaniem Agencji Tango było stworzenie jednej gamy produktowej „EXTRA”, łączącej grupę tradycyjnych kabanosów Extra oraz tradycyjnych kiełbas suchych Extra w spójnym designie.
Zakres działań:
Celem, na osiągnięciu, którego zależało klientowi, było ożywienie sprzedaży asortymentu, z którego dzisiejsza marka Tarczyński wyrosła. Dlatego przy powstaniu nowych opakowań zależało nam na zachowaniu wspólnego mianownika komunikacyjnego dla kiełbas i kabanosów Extra. Zmiana designu została przeprowadzona o tyle ostrożnie, aby konsument nadal rozpoznał te same produkty, ale w atrakcyjniejszych opakowaniach. Udało nam się podkreślić zależność procesu suszenia, intensywności smaku i mięsności produktów.