Tarczyński Linia Extra

Tarczyński extra
Projekt opakowania dla Tarczyński

Klient:

Linia Extra

Opis:

Tarczyński jest od lat liderem kategorii kabanosów. Firma utrzymuje liderską pozycję i dynamicznie się rozwija w kategorii głównie, dzięki nowoczesnej linii kabanosów oraz kiełbas. Zadaniem Agencji Tango było stworzenie jednej gamy produktowej „EXTRA”, łączącej grupę tradycyjnych kabanosów Extra oraz tradycyjnych kiełbas suchych Extra w spójnym designie. 

Zakres działań:

  • Relaunch opakowań
  • Stworzenie kreacji premium- stworzenie jednej gamy produktowej „EXTRA” oraz tradycyjnych kiełbas suchych Extra w spójnym designie
 

Zależało nam na nowej jakości linii produktowej

Projekt opakowania dla wędliny Tarczyński

Celem, na osiągnięciu, którego zależało klientowi, było ożywienie sprzedaży asortymentu, z którego dzisiejsza marka Tarczyński wyrosła. Dlatego przy powstaniu nowych opakowań zależało nam na zachowaniu wspólnego mianownika komunikacyjnego dla kiełbas i kabanosów Extra. Zmiana designu została przeprowadzona o tyle ostrożnie, aby konsument nadal rozpoznał te same produkty, ale w atrakcyjniejszych opakowaniach. Udało nam się podkreślić zależność procesu suszenia, intensywności smaku i mięsności produktów.

Krakowska sucha