Pozycjonowanie (SEO)

Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie (SEO)

SEO (Search Engine Optimalization) to kluczowy element działań w procesie pozycjonowania strony. Decyduje o pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa i frazy. Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie? Po pierwsze to najtańsza forma promocji o nieograniczonym zasięgu i znacznie lepszym zwrocie z inwestycji oraz współczynniku konwersji niż tradycyjna reklama. Działania SEO przynoszą profity w formie większej liczby odwiedzin, wzrostu sprzedaży. Pomagają również osiągnąć cele biznesowe dzięki zwiększeniu świadomości oraz zaufania do marki w sieci.

Stabilne efekty pozycjonowania osiąga się, dzięki profesjonalnie dobranej strategii. Nasza agencja na początku przeprowadza dogłębny audyt serwisu. Analizujemy słabe i mocne strony, ustalamy oczekiwania i cele. Na tej podstawie opracowujemy indywidualną strategię. Eksperci Tango dbają, by strona miała odpowiednią strukturę kodu oraz wartościową treść. Istotny jest dobry hosting determinujący szybkość ładowania serwisu www. Przeprowadzają optymalizację wewnętrznego linkowania, treści oraz keyword research, czyli dobór fraz, które najpełniej odpowiadają Państwa branży.

Nasze działania promocyjne prowadzimy także na zewnątrz poprzez content marketing. Stale śledzimy aktualne trendy, prowadzimy bieżącą optymalizację dostosowaną do zmieniających się algorytmów Google oraz działań konkurencji. Dzięki licznym narzędziom raportujemy statystyki dotyczące pozycji w SERP-ach (Search Engine Result Page) i w porę reagujemy. Wszystko to w efekcie zwiększa widoczność strony internetowej, generuje wartościowy ruch, zwiększa konwersję oraz przychody. Z nami zawsze wyprzedzisz konkurencję o krok.

Poprzez pozycjonowanie pomagamy organizacjom przyciągać i zatrzymywać potencjalnych klientów, optymalizując witryny internetowe i opracowując strategię e-marketingu. Pełne świadczenie usług pozwala nam na przekraczanie granic marketingu, technologii i projektowania w celu uzyskania najlepszych wyników.

Korzyści z pozycjonowania (SEO):

  • Niższe koszty w porównaniu do Ads
  • Zdecydowany wzrost ruchu
  • Większa wiarygodność marki, ludzie ufają Google
  • Lepszy ROI (zwrot z inwestycji) w porównaniu ze zwykłymi reklamy
  • Konkurencja już to robi
  • Wyniki są trwałe, działania SEO nie znikają,